-
-
Notifications
You must be signed in to change notification settings - Fork 62
Commit
This commit does not belong to any branch on this repository, and may belong to a fork outside of the repository.
- Loading branch information
Showing
1 changed file
with
135 additions
and
135 deletions.
There are no files selected for viewing
This file contains bidirectional Unicode text that may be interpreted or compiled differently than what appears below. To review, open the file in an editor that reveals hidden Unicode characters.
Learn more about bidirectional Unicode characters
Original file line number | Diff line number | Diff line change |
---|---|---|
@@ -1,157 +1,157 @@ | ||
About.ALSO=And we also thank all the other donators and contributors not mentioned above! | ||
About.AUTHORS=Authors | ||
About.BUILD=Build | ||
About.COMMIT=Commit | ||
About.PROG_DESC=A Java Minecraft to OBJ converter | ||
About.THANKS=We would like to thank these people for their donations: | ||
About.URL=Source and Binary available at: | ||
About.ALSO=А также благодарим всех других донаторов и контрибуторов, не упомянутых выше! | ||
About.AUTHORS=Авторы | ||
About.BUILD=Билд | ||
About.COMMIT=Коммит | ||
About.PROG_DESC=Конвертер Java Minecraft в OBJ | ||
About.THANKS=Мы хотим поблагодарить этих людей за их пожертвования: | ||
About.URL=Исходный Код и Бинарные файлы доступны на: | ||
About.VERSION=Версия | ||
|
||
Log.ERROR=Error | ||
Log.ERROR=Ошибка | ||
|
||
MainPanel.ABOUT_BUTTON=О Программе | ||
MainPanel.FLOOR_CEIL=Пол-Потолок | ||
MainPanel.CEILING_SLIDER=Потолок | ||
MainPanel.CHOOSE_WORLD_FOLDER=Choose world folder | ||
MainPanel.CHOOSE_WORLD_FOLDER=Выберите папку мира | ||
MainPanel.DIMENSION=Измерение: | ||
MainPanel.ENTER_CORRECT_DIR=Enter correct directory! | ||
MainPanel.ERR_LEVEL=Cannot open level.dat in folder! | ||
MainPanel.EXPORT_BUTTON=Export | ||
MainPanel.FAST_RENDER=Fast Render | ||
MainPanel.FLOOR_SLIDER=Floor | ||
MainPanel.ENTER_CORRECT_DIR=Введите корректную директорию! | ||
MainPanel.ERR_LEVEL=Невозможно открыть level.dat в папке! | ||
MainPanel.EXPORT_BUTTON=Экспорт | ||
MainPanel.FAST_RENDER=Быстрый Рендер | ||
MainPanel.FLOOR_SLIDER=Пол | ||
MainPanel.GOTO_BUTTON=Перейти к | ||
MainPanel.GOTO_MSG=Write the coordinates you want to move to on the map: | ||
MainPanel.GOTO_MSG=Введите координаты, к которым вы хотите перейти на карте: | ||
MainPanel.KEEP_CHUNKS=Сохранять Чанки | ||
MainPanel.KEEP_CHUNKS_HELP=Keeps chunks that go outside the view loaded, will increase ram usage. | ||
MainPanel.LOAD_BUTTON=Load | ||
MainPanel.NUM_ERR=The values entered are not proper numbers! | ||
MainPanel.OPEN_CONSOLE=Open Console | ||
MainPanel.POSITION=Position | ||
MainPanel.PREVIEW_OPTIONS=Preview Options | ||
MainPanel.SEL_CHUNKS=Выбирать Чанки | ||
MainPanel.SEL_ERR=You need to make a selection where all exported dimensions are >0! | ||
MainPanel.KEEP_CHUNKS_HELP=Держит чанки, которые выходят за пределы обзора, загруженными. Это увеличит использование оперативной памяти. | ||
MainPanel.LOAD_BUTTON=Загрузить | ||
MainPanel.NUM_ERR=Введённые значения не являются корректными числами! | ||
MainPanel.OPEN_CONSOLE=Открыть Консоль | ||
MainPanel.POSITION=Позиция | ||
MainPanel.PREVIEW_OPTIONS=Настройки Предпросмотра | ||
MainPanel.SEL_CHUNKS=Выбирать чанки | ||
MainPanel.SEL_ERR=Вы должны выбрать место, где есть все экспортированные измерения >0! | ||
MainPanel.SETTINGS_BUTTON=Настройки | ||
MainPanel.SHOW_CHUNKS=Показать Чанки | ||
MainPanel.UPDATE_BUTTON=Обновить | ||
MainPanel.SHOW_CHUNKS=Показать чанки | ||
MainPanel.UPDATE_BUTTON=Обновить Программу | ||
|
||
PreviewPanel.CEILING=Ceiling: | ||
PreviewPanel.FLOOR=Floor: | ||
PreviewPanel.SELECTION=Selection: | ||
PreviewPanel.CEILING=Потолок: | ||
PreviewPanel.FLOOR=Пол: | ||
PreviewPanel.SELECTION=Выбор: | ||
|
||
MemoryMonitor.MEMORY=Memory: | ||
MemoryMonitor.TOTAL_USED=Total used: | ||
MemoryMonitor.MAX_USED=Max used: | ||
MemoryMonitor.MEMORY=Память: | ||
MemoryMonitor.TOTAL_USED=Всего использовано: | ||
MemoryMonitor.MAX_USED=Максимум использовано: | ||
|
||
ExportOptions.BLOCK_SEL=Select blocks to export | ||
ExportOptions.CONVERT_ORES=Convert all ore blocks to stone | ||
ExportOptions.DOUBLE_SIDED_FACES=Add double sided faces for backface culling | ||
ExportOptions.DUPL_VERT=Do not allow duplicate vertexes | ||
ExportOptions.EXPORT_THREADS=Export threads | ||
ExportOptions.EXPORT_THREADS_HELP=Threads to use for export, usually wants to be 1 less than the number of cores your computer has. | ||
ExportOptions.EXPORT_THREADS_WARN=More threads will use more ram. | ||
ExportOptions.MAP_SCALE=Map Scale: | ||
ExportOptions.OBJ_USE_GROUP=OBJ use groups (Maya compatible) | ||
ExportOptions.OBJ_USE_GROUP_HELP=Some programs incorrectly use OBJ groups to define separate objects (Maya).\nEnable this to export objects as groups for compatibility with these programs.\nThis was always the behaviour in older versions of jmc2obj. | ||
ExportOptions.OPTIMIZE_MESH=Optimize mesh | ||
ExportOptions.OVER_MTL=Overwrite MTL | ||
ExportOptions.OVER_OBJ=Overwrite OBJ | ||
ExportOptions.RAND_BLOCK_VARIATION=Allow block model randomization | ||
ExportOptions.R_BIOMES=Render biomes | ||
ExportOptions.R_ENTITIES=Render entities | ||
ExportOptions.R_SIDES=Render world sides & bottom | ||
ExportOptions.R_UNKNOWN=Render unknown blocks | ||
ExportOptions.SCALE_NUM_ERR=Cannot parse the scale value! Assuming 1! | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_BLOCK=Create a separate object for each block | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_BLOCK_OCCL=Occlude adjacent blocks | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_BLOCK_WARNING=WARNING: will increase model size drastically! | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_CHUNK=Create a separate object for each chunk | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_MTL=Create a separate object for each material | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_MTL_OCCL=Occlude different adjacent materials | ||
ExportOptions.SINGLE_MTL=Use single material for the whole export | ||
ExportOptions.SINGLE_MTL_HELP=Should be used with the Single Texture Option below | ||
ExportOptions.SINGLE_TEX=Use single texture file | ||
ExportOptions.SINGLE_TEX_HELP=Use the Combine Textures option in the Texture Export Option to generate a uv file | ||
ExportOptions.USE_LAST_SAVE_LOC=Use the last save location and name? | ||
ExportOptions.EXPORT_BTN=Export | ||
ExportOptions.MTL_EXISTS=MTL file already exists. Do you want to overwrite? | ||
ExportOptions.OBJ_EXISTS=OBJ file already exists. Do you want to overwrite? | ||
ExportOptions.STOP_BTN=Stop | ||
ExportOptions.HEADER=Export selection | ||
ExportOptions.WIN_TITLE=Export | ||
ExportOptions.BLOCK_SEL=Выберите блоки для экспорта | ||
ExportOptions.CONVERT_ORES=Конвертировать все рудные блоки в камень | ||
ExportOptions.DOUBLE_SIDED_FACES=Добавить двусторонние грани для отсечения обратных граней | ||
ExportOptions.DUPL_VERT=Не допускать дублирование вершин | ||
ExportOptions.EXPORT_THREADS=Потоки для экспорта | ||
ExportOptions.EXPORT_THREADS_HELP=Потоки, используемые для экспорта, обычно рекомендуется использовать на 1 меньше, чем количество ядер вашего процессора. | ||
ExportOptions.EXPORT_THREADS_WARN=Больше потоков потребляют больше оперативной памяти. | ||
ExportOptions.MAP_SCALE=Масштаб карты: | ||
ExportOptions.OBJ_USE_GROUP=Использовать группы OBJ (совместимо с Maya) | ||
ExportOptions.OBJ_USE_GROUP_HELP=Некоторые программы неправильно используют группы OBJ для определения отдельных объектов (например, Maya).\nВключите эту опцию для экспорта объектов как группы для совместимости с такими программами.\nТакое поведение всегда было в старых версиях jmc2obj. | ||
ExportOptions.OPTIMIZE_MESH=Оптимизировать меш | ||
ExportOptions.OVER_MTL=Перезаписать MTL | ||
ExportOptions.OVER_OBJ=Перезаписать OBJ | ||
ExportOptions.RAND_BLOCK_VARIATION=Разрешить вариацию моделей блоков | ||
ExportOptions.R_BIOMES=Рендер биомов | ||
ExportOptions.R_ENTITIES=Рендер сущностей | ||
ExportOptions.R_SIDES=Рендер боковых и нижних частей мира | ||
ExportOptions.R_UNKNOWN=Рендер неизвестных блоков | ||
ExportOptions.SCALE_NUM_ERR=Невозможно обработать значение масштаба! Предполагается 1! | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_BLOCK=Создавать отдельный объект для каждого блока | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_BLOCK_OCCL=Закрыть смежные блоки | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_BLOCK_WARNING=ВНИМАНИЕ: значительно увеличит размер модели! | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_CHUNK=Создавать отдельный объект для каждого чанка | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_MTL=Создавать отдельный объект для каждого материала | ||
ExportOptions.SEP_OBJ_MTL_OCCL=Закрыть разные смежные материалы | ||
ExportOptions.SINGLE_MTL=Использовать единый материал для всего экспорта | ||
ExportOptions.SINGLE_MTL_HELP=Следует использовать с опцией Единой Текстуры ниже | ||
ExportOptions.SINGLE_TEX=Использовать единый файл текстур | ||
ExportOptions.SINGLE_TEX_HELP=Используйте опцию Совместить Текстуры в Настройках Экспорта Текстур для генерации UV файла | ||
ExportOptions.USE_LAST_SAVE_LOC=Использовать последнее место сохранения и имя файла? | ||
ExportOptions.EXPORT_BTN=Экспорт | ||
ExportOptions.MTL_EXISTS=Файл MTL уже существует. Вы хотите перезаписать его? | ||
ExportOptions.OBJ_EXISTS=Файл OBJ уже существует. Вы хотите перезаписать его? | ||
ExportOptions.STOP_BTN=Остановить | ||
ExportOptions.HEADER=Выбор экспорта | ||
ExportOptions.WIN_TITLE=Экспорт | ||
|
||
ExportOptions.Offset.OFFSET=Offset | ||
ExportOptions.Offset.NONE=None | ||
ExportOptions.Offset.CENTER=Center | ||
ExportOptions.Offset.CUSTOM=Custom | ||
ExportOptions.Offset.OFFSET=Смещение | ||
ExportOptions.Offset.NONE=Нет | ||
ExportOptions.Offset.CENTER=Центр | ||
ExportOptions.Offset.CUSTOM=Пользовательское | ||
|
||
ExportOptions.Textures.ERR_EXP=Error saving textures: | ||
ExportOptions.Textures.ERR_SCALE=Error parsing scale value! | ||
ExportOptions.Textures.EXP_ALPHA=Export alpha channel in separate file(s) | ||
ExportOptions.Textures.EXP_MAPS=Extra maps | ||
ExportOptions.Textures.EXP_MAPS_HELP=Some resource packs contain normal and specular maps, enable these to search for and export them. | ||
ExportOptions.Textures.EXP_NORMAL=Export normal | ||
ExportOptions.Textures.EXP_SEPERATE_LIGHT=Export separate light blocks file | ||
ExportOptions.Textures.EXP_SINGLE=Export all textures in a single file | ||
ExportOptions.Textures.EXP_SPECULAR=Export specular | ||
ExportOptions.Textures.EXP_TEXTURES=Export textures | ||
ExportOptions.Textures.PRESCALE=Pre-scale textures: | ||
ExportOptions.Textures.SEL_EXPORT_DEST=Select export destination | ||
ExportOptions.Textures.SEL_RP=Select resource pack | ||
ExportOptions.Textures.HEADER=Texture export | ||
ExportOptions.Textures.ERR_EXP=Ошибка сохранения текстур: | ||
ExportOptions.Textures.ERR_SCALE=Ошибка обработки значения масштаба! | ||
ExportOptions.Textures.EXP_ALPHA=Экспортировать альфа-канал в отдельный файл(ы) | ||
ExportOptions.Textures.EXP_MAPS=Дополнительные карты | ||
ExportOptions.Textures.EXP_MAPS_HELP=Некоторые ресурс-паки содержат карты нормалей и отражений, включите эту настройку для их поиска и экспорта. | ||
ExportOptions.Textures.EXP_NORMAL=Экспортировать нормали | ||
ExportOptions.Textures.EXP_SEPERATE_LIGHT=Экспортировать файл со светящимися блоками отдельно | ||
ExportOptions.Textures.EXP_SINGLE=Экспортировать все текстуры в один файл | ||
ExportOptions.Textures.EXP_SPECULAR=Экспортировать карты отражений | ||
ExportOptions.Textures.EXP_TEXTURES=Экспортировать текстуры | ||
ExportOptions.Textures.PRESCALE=Предварительное масштабирование текстур: | ||
ExportOptions.Textures.SEL_EXPORT_DEST=Выберите место сохранения | ||
ExportOptions.Textures.SEL_RP=Выберите ресурс-пак | ||
ExportOptions.Textures.HEADER=Экспорт текстур | ||
|
||
ExportOptions.Textures.Cloud.EXPORT=Export Clouds OBJ From: | ||
ExportOptions.Textures.Cloud.MINECRAFT=Minecraft | ||
ExportOptions.Textures.Cloud.CUSTOM=Custom resourcepack | ||
ExportOptions.Textures.Cloud.EXPORT=Экспортировать OBJ облаков из: | ||
ExportOptions.Textures.Cloud.MINECRAFT=Майнкрафт | ||
ExportOptions.Textures.Cloud.CUSTOM=Пользовательский ресурс-пак | ||
|
||
ExportOptions.Progress.MTL=Generating MTL | ||
ExportOptions.Progress.OBJ=Generating OBJ | ||
ExportOptions.Progress.OBJ_SORT=Sorting OBJ | ||
ExportOptions.Progress.TEX=Exporting Textures | ||
ExportOptions.Progress.MTL=Генерация MTL | ||
ExportOptions.Progress.OBJ=Генерация OBJ | ||
ExportOptions.Progress.OBJ_SORT=Сортировка OBJ | ||
ExportOptions.Progress.TEX=Экспорт текстур | ||
|
||
BlockListWindow.DESEL_ALL=De-select All | ||
BlockListWindow.LOAD_PRESET=Load Preset | ||
BlockListWindow.SAVE_PRESET=Save Preset | ||
BlockListWindow.SEARCH=Search Blocks | ||
BlockListWindow.SEL_ALL=Select All | ||
BlockListWindow.TITLE=Blocks to export | ||
BlockListWindow.TOGGLE=Toggle All | ||
BlockListWindow.DESEL_ALL=Снять выделение со всего | ||
BlockListWindow.LOAD_PRESET=Загрузить пресет | ||
BlockListWindow.SAVE_PRESET=Сохранить пресет | ||
BlockListWindow.SEARCH=Поиск блоков | ||
BlockListWindow.SEL_ALL=Выбрать все | ||
BlockListWindow.TITLE=Блоки для экспорта | ||
BlockListWindow.TOGGLE=Включить всё | ||
|
||
Settings.ARE_YOU_SURE=Are you sure? | ||
Settings.LANGUAGE=Language: | ||
Settings.PREVIEW_THREADS=Preview threads: | ||
Settings.RELOAD_BTN=Reload configs | ||
Settings.RESTART_BTN=Restart program | ||
Settings.RESTART_FAIL=Cannot restart. Please restart manually! | ||
Settings.RESTART_MSG=Please restart the program for\nthese settings to take effect! | ||
Settings.RESTORE=Restore to factory settings | ||
Settings.WIN_TITLE=Settings | ||
Settings.ARE_YOU_SURE=Вы уверены? | ||
Settings.LANGUAGE=Язык: | ||
Settings.PREVIEW_THREADS=Потоки для предпросмотра: | ||
Settings.RELOAD_BTN=Перезагрузить конфигурации | ||
Settings.RESTART_BTN=Перезапустить программу | ||
Settings.RESTART_FAIL=Невозможно перезапустить. Пожалуйста, перезапустите вручную! | ||
Settings.RESTART_MSG=Пожалуйста, перезапустите программу, чтобы\nэти настройки вступили в силу! | ||
Settings.RESTORE=Восстановить заводские настройки | ||
Settings.WIN_TITLE=Настройки | ||
|
||
Settings.Control.DRAG=Drag map using: | ||
Settings.Control.SELECT=Select using: | ||
Settings.Control.LMB=Left Mouse Button | ||
Settings.Control.RMB=Right Mouse Button | ||
Settings.Control.MMB=Middle Mouse Button | ||
Settings.Control.SLMB=Shift + Left Mouse Button | ||
Settings.Control.SRMB=Shift + Right Mouse Button | ||
Settings.Control.SMMB=Shift + Middle Mouse Button | ||
Settings.Control.DRAG=Перемещать карту с помощью: | ||
Settings.Control.SELECT=Выбирать с помощью: | ||
Settings.Control.LMB=Левая кнопка мыши | ||
Settings.Control.RMB=Правая кнопка мыши | ||
Settings.Control.MMB=Средняя кнопка мыши | ||
Settings.Control.SLMB=Shift + Левая кнопка мыши | ||
Settings.Control.SRMB=Shift + Правая кнопка мыши | ||
Settings.Control.SMMB=Shift + Средняя кнопка мыши | ||
|
||
Settings.ResourcePack.HEADER=Resource Packs | ||
Settings.ResourcePack.ADD=Add resource pack | ||
Settings.ResourcePack.REMOVE=Remove selected pack | ||
Settings.ResourcePack.UP=Move selected pack up | ||
Settings.ResourcePack.DOWN=Move selected pack down | ||
Settings.ResourcePack.USE_DEFAULT=Use latest minecraft version found as default | ||
Settings.ResourcePack.NO_MC_VERSION=None | ||
Settings.ResourcePack.HEADER=Ресурс-паки | ||
Settings.ResourcePack.ADD=Добавить ресурс-пак | ||
Settings.ResourcePack.REMOVE=Удалить выбранный пак | ||
Settings.ResourcePack.UP=Переместить выбранный пак вверх | ||
Settings.ResourcePack.DOWN=Переместить выбранный пак вниз | ||
Settings.ResourcePack.USE_DEFAULT=Использовать последнюю найденную версию Minecraft по умолчанию | ||
Settings.ResourcePack.NO_MC_VERSION=Нет | ||
|
||
UpdateWindow.BROWSER_ERR=Cannot open browser!\nVisit http://www.jmc2obj.net/ to update manually. | ||
UpdateWindow.CHECK=Check | ||
UpdateWindow.CHECKING=Checking... | ||
UpdateWindow.CLICK=CLICK CHECK | ||
UpdateWindow.CUR_VER=Current version: | ||
UpdateWindow.NEW_AVAIL=New version is available! | ||
UpdateWindow.NEW_VER=Newest version: | ||
UpdateWindow.NO_NEW=You have the newest version. | ||
UpdateWindow.UPDATE=Update | ||
UpdateWindow.UPD_ERR=Cannot run updater for this type of program! | ||
UpdateWindow.UPD_ERR_DESC=Cannot run updater: | ||
UpdateWindow.WIN_TITLE=Program Update | ||
UpdateWindow.BROWSER_ERR=Невозможно открыть браузер!\nПосетите http://www.jmc2obj.net/ для ручного обновления. | ||
UpdateWindow.CHECK=Проверить | ||
UpdateWindow.CHECKING=Проверка... | ||
UpdateWindow.CLICK=НАЖМИТЕ ПРОВЕРИТЬ | ||
UpdateWindow.CUR_VER=Текущая версия: | ||
UpdateWindow.NEW_AVAIL=Доступна новая версия! | ||
UpdateWindow.NEW_VER=Последняя версия: | ||
UpdateWindow.NO_NEW=У вас самая новая версия. | ||
UpdateWindow.UPDATE=Обновить | ||
UpdateWindow.UPD_ERR=Невозможно запустить обновление для этого типа программы! | ||
UpdateWindow.UPD_ERR_DESC=Невозможно запустить обновление: | ||
UpdateWindow.WIN_TITLE=Обновление программы |